Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Julia Lindström - 9 juli 2015 16:30

??????????????????????????????????????????????????????????
1. Vad var det roligaste med din dag?
- Att jag sov typ halva dan..haha

2. Fanta eller Cola?
- Cola.

3. Salt godis eller Choklad?
- Choklad.

4. Hur gammal är du om 4 år?
- 18 år.

5. Vilken ögonfärg har du?
- Blå.

6. Vilka språk kan du prata?
- Svenska, Engelska och Spanska.

7. Favorit hästraser?
- Asså jag är inte så intresserad av hästar så

8. kan inte så många raser. Så jag har faktiskt ingen aning. Tyvärr..

9. Ålder?
- 14 år.

10. Nicke(Katt) eller Pricken(Hund)?
- Nicke.

11. Bloggplatsen eller Nouw?
- Har bara använt Bloggplatsen tror jag, så jag tar Bloggplatsen.

12. Eminem eller 50 cent?
- 50 cent tror jag, haha.

13. Kik eller Snap?
- Använder båda ungefär lika mycket och jag

14. kan inte välja ut en för båda är ungefär lika bra.

15. Hund eller Ko?
- Ko.

16. Björk eller Gran?
- Björk.

17. Brunt eller blont går på killar?
- Tycker båda är fint.

18. Morran eller Tobias?
- Morran tror jag, haha.

19. Bamse eller Nalle Puh?
- Nalle Puh för han e göllig.

20. Hus eller Lägenhet?
- Helst Hus men Lägenhet är en bra början om man typ ska flytta hemifrån. Då är de lagom.

21. Landet eller Stan?
- Jag bor på landet och tycker de är helt okej, lugnt och bra. Om man bor i Stan är det inte lika lugnt men man har mycket närmre till affärer osv..så det finns både nackdelar och fördelar med båda.

22. Gröna eller Lisse?
- Liseberg, har aldrig vart på Grönalund.

23. Sjö, Hav eller Pool?
- Gillar alla men gillar inte sjögräs så mycke..så Sjö och Pool för mig är bäst.?

24. Spanien eller Italien?
-Spanien, har aldrig vart i Italien.

25. Bästa musikstilen?
- Country och nått mer..??

Jag valde ut 25 frågor som jag tyckte verkade helt okej hoppas ni gillar de så ses vi här på bloggen snart igen. Puss & Kram.
??????????????????????????????????????????????????????????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards