Direktlänk till inlägg 8 juli 2015

Hopplös dag!

Av Julia Lindström - 8 juli 2015 19:23

Idag hade vi kalas för mina bröder. Den ena har redan fyllt och den andre fyller om en vecka ungefär men struntsamma, efter att kalaset var slut har min lillebror skrikit i två timmar ungefär..så nu är jag helt slut! Blir så himla irreterad på sånt. Så nu sitter jag och kollar igenom några bilder men ingen lugn och ro inte..så här har min dag sett ut och jag hoppas att eran dag har vart lite bättre än min?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Lindström - 13 juli 2015 22:04


Igår satt jag och sydde en egen klänning med symaskin. Jag plockade ihop lite tyg, klippte ut de bitar jag skulle ha och vips..så bata de blev en klänning.? Det blev inga inlägg här på bloggen igår för att jag hann inte med det också, för jag gjorde...

Av Julia Lindström - 9 juli 2015 16:30

?????????????????????????????????????????????????????????? 1. Vad var det roligaste med din dag? - Att jag sov typ halva dan..haha 2. Fanta eller Cola? - Cola. 3. Salt godis eller Choklad? - Choklad. 4. Hur gammal är du om 4 år? - 18 år...

Av Julia Lindström - 8 juli 2015 23:25


Det har vart en lång dag idag. Nu väntar sängen och jag ska sova mina timmar, haha. Jag har fått in en del frågor nu men fråga mer. Ni kan nå mig på kik - julial01. Jag har runt 30 frågor, vill ni ha mer så ställ mer frågor bara. Skriv om ni tycker a...

Av Julia Lindström - 8 juli 2015 21:13


Jag ska göra en tag om mig själv tänkte jag, ställ frågor som ni vill veta om mig. Denna tag kommer jag att lägga ut senast på fredag isåfall. Ställ de som du helst vill veta? Ha de så bra så länge? ...

Av Julia Lindström - 8 juli 2015 11:02


Hej alla människor därute! Jag tänkte nu starta en ny blogg som jag då döpte till Lindstromjulia. Jag hoppas att många kommer att läsa den och följa med mig i min vardag och se vad jag gör på dagarna osv. Detta inlägget kommer därför inte bli så lån...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards